Obsługa klientów - ta w pełni "na żywo" a także prowadzona telefonicznie


Obsługiwanie ludzi to czynność, która to istnieje tak naprawdę od zawsze. Wraz z biegiem lat obsługiwanie klienta bardzo się zmieniła i teraz ponad wszytko każdy pracownik, który zajmuje się tego rodzaju zadaniem, jest zmuszony przestrzegać wielu elementów, aby zachęcić, a nie zniechęcać potencjalnego kupca, czy tez nawet już stałego klienta.


obsługa
Author: U.S. Naval Forces Central Command/U.S. Fifth Fleet
Source: http://www.flickr.com


Jednakże jak bardzo dobrze wiemy, pracownicy bywają różni, tak jak również i klienci i każdy spośród nas posiada całkowicie innego rodzaju doświadczenia. Dziś napiszemy trochę o obsłudze klientów, która to jest przeprowadzana w sposób całkowicie bezpośredni (czyli twarzą w twarz) a także przez sieć telefoniczną (czyli przez tak nazywany "Call Center").


licznik wody
Author: blu-news.org
Source: http://www.flickr.com




Rozpocznijmy może od Call Center - jest to obsługa klientów za pomocą sieci telefonicznej. Niewiarygodnie często posiadamy z nią w obecnych czasach styczność, chociażby w momencie, kiedy to wydzwaniają do nas z różnych banków, oferując przeróżne usługi, czy z naszej własnej sieci komórkowej w tej samej sprawie.

Chcesz poszerzyć swą wiedzę z tego zagadnienia? Chcemy pomóc. Wystarczy wejść na kolejną stronę i tam dowiedz się więcej (https://www.sklep.betaret.pl/pl/c/Lancuchy-masztu/169) szczegółów.

Zaraz po takiej rozmowie albo nawet już w jej trakcie, mamy ogólnikową opinię na temat rozmówcy. Bardzo wielu z nich zamiast zachęcać nas - zniechęcają. Dlaczego? Odpowiedź bywa zazwyczaj jedna - są oni zbyt natarczywi. Należy pamiętać, że obsługiwanie klienta przez siec telefoniczną - namawianie go na wykorzystanie oferty konkretnej firmy - jest robotą wydzwaniającej osoby. Im większą liczbę osób namówią na daną ofertę, tym o wiele więcej posiadają z tego korzyści. Z tego powodu ukazuje się natarczywość, chociaż nie wszyscy pracownicy typ Call Center powodują w nas od razu niechęć. Zależy to od danego człowieka.


Jeżeli chodzi zaś o obsługę "na żywo", no to pracownicy bywają zobowiązani do paru rzeczy, gdy ukaże się klient. Jest to tak naprawdę powiedzenie "dzień dobry" i uśmiech. Pierwsze wrażenie jest niewiarygodnie ważne, a nikt spośród nas nie chce kupować od kogoś, kto bywa nie sympatyczny.

Tags: usługi, element, typ